a7la3alam
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

a7la3alam

عــيــش الـحـيـاة ..... بـشـكل تـانـي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شويه نكت.........

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
طائر الحب الحزين
سـكرتـيره المنتـدى
سـكرتـيره المنتـدى
طائر الحب الحزين

انثى
بتشتغل ايه؟ : طالبة
المزاج : حالة حب

شويه نكت......... Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت.........   شويه نكت......... Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 16, 2008 7:18 am

السلام عليكم

جايبلكم شويه نكت بس يار تعجبكم ..........
اسبكم مع النكت

جماعة بيحششوا فى الطرب وطب عليهم البوليس وقالهم الظابط:قدامى كلكم على البوكس..واحد مرديش قام الظابط شخط فيه وقالوا:قوم يامسطول رد المسطول وقالوا:لأياباشا انا مش معاهم

مرة واحد مسطول ماشي قدام مزرعه لقى مكتوب عليها من بره ((مزرعة عجول)) دخل للبواب وقاله "يا عم انت بتزرعوا العجول ازااااي ؟" البواب شافه مسطول قال اراضيه بكلمه علشان يمشي قاله "احنا بنرمي السكر على الارض وتاني يوم بتطلع العجول." روح المسطول البيت ورمى سكر على الارض تاني يوم لقى النمل كتييييييير على الارض قلهم "يا حلاوة العجول وهي صغيرة" ..اناميت

مره واحد غنى جاب عربيه فور باى فور جديده وركنها تحت البيت وكل يوم بليل يعدى من تحت البيت واحد مسطول يلاقى مكتوب ع العربيه 4x4 يروح كاتب = 16 ينزل الراجل صاحب العربيه الصبح يضايق ويوديها الميكانيكى يروح يصلح الصاج وكذا مره تتكرر الحكايه دى فالميكانيكى اقترح على صاحب العربيه فكره انه يكتب هو = 16 بدل ما الراجل السكران يكحت الصاج فرح الراجل وعمل كده قام الراجل السكران رجع بليل لقى مكتوب ع العربيه 4×4 = 16 راح جاب حجره وعمل علامة صح

واحد محشش كان حيخبط واحدة بالعربية . قالتله انت ماشفتنيش . قالها أيوه شفتك بس مش فاكر فين؟؟

مره اتنين مساطيل مشين فلقوا واحد مرمى على الارض فالمسطول الاول بيقول للمسطول التانى مش ده طارق قال له اه قاله مش ده بيته قاله اه قاله طب بينا نطلعه قاله ماشى فالاول بيقول للتانى مش دى شقته قاله اه قاله مش دى أوضته قاله اه قاله طيب ارمى وبعدين نزلوا تانى فلقوه برده مرمى فالاول قال للتانى مش ده طارق قاله اه قاله مش احنا طلعنا قاله اه قاله طب بينا نطلعه قال له بينا فسالوا البواب مش ده طارق قال لهم اه فخدوه معاهم البواب فقالوا مش دى شقته قالهم اه مش دى أوضته قال لهم لا دى البالكونه

مسطول سالوا رأيك ايه فى الزواج المبكر ؟ قاللهم يعني الساعة كم ؟

ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت
(¯`·._) (لمضه) (¯`·._)
عضو
عضو
(¯`·._) (لمضه) (¯`·._)

انثى
بتشتغل ايه؟ : no
المزاج : no

شويه نكت......... Empty
مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت.........   شويه نكت......... Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 08, 2008 4:33 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه Smile

Smile
تسلم ايدك

شويه نكت.........
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شويه نكت لازم يقراوها البنات بزات